• Günümüzde global ticaretin yaygınlaşması, rekabet şartlarının daha da sertleşmesine sebep olmuştur. Bu durum, otellerin işleyişi için varlık sebebi olan misafir memnuniyeti kavramını daha da önemli kılmıştır.

    Otellerin, misafir beklenti ve şikayetlerine, kayıtsız kalmak gibi bir lüksü kalmamıştır. Misafirlerimizin beklenti ve şikayetlerini ögrenmek açısından en sık başvurulan yöntem ankettir.

     

    Konaklayan misafirleriniz oteliniz hakkında ne düşünüyor !!!
  • Anket yönetim yazılımı, otel konuklarına yönelik anket uygulamaları için, otel departmanlarının ve bu departmanlara ait soruların tasarlandıgı kapsamlı bir uygulama yazılımıdır. Kolay kullanımı sayesinde, soru bankası oluşturularak, çeşitli tiplerde birden fazla anket formları tasarlayabilirsiniz.

    Uygulanan anketlerin cevapları hızlı bir şekilde ‘’Anket Yönetim Yazılımına’’ işlenerek; tüm anketler tek bir çatı altında toplanabilir.

     

  • Teknolojinin gelişmesi ile, anketler artık sadece kagıt ortamında degil, elektronik ortamda da yaygın olarak uygulanır olmuştur. Ne kadar çok dogru bilgi, o kadar çok dogru karar misyonu ile yola çıkan ODEON ®, sektöre sundugu Anket Yönetim Yazılımı ile bu beklentiye çözüm olmuştur.

    Odeon içerisinde hazırlanan anketler farklı kanallardan ( Kagıt, Web, E-Mail) misafirlere ulaştırılır. Daha sonra sonuçlar toplanarak analiz edilir ve yönetim kadrosuna raporlanır.